Връщане и рекламации

Всяка стока закупена от Zahir.bg може да бъде върната или заменена в 14 дневен срок от датата на закупуване.

Връщане на стока

Съгласно чл.55 от ЗЗП, всеки потребител има право, да се откаже от закупена стока в 14 дневен срок, считано от датата на получаване на стоката.

Необходимо е да се свържете с нас , за да уточним начина на връщане на стоката, адрес за изпращане, и начина за връщане на сумата, заплатена от Вас.

Стоката трябва да е в оригиналтата си опаковка, да не е използвана от Вас или друго лице и да е в изряден търговски вид.

Транспортните разходи за връщане на стока се покриват от купувача.

Всяка закупена стока от Zahir.bg може да бъде върната на адрес: гр.Бургас, офис на Еконт Изгрев Транспортна
за Мирелла ЕООД, тел.0894 551005.

Рекламация на стока

Съгласно чл. 123 от ЗЗП, всеки клиент има право да предяви рекламация на стоката. На рекламация подлежат дефектни стоки или стоки с констатирани липси.

При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията, а именно документ от Еконт за получена пратка

Транспортните разходи за връщане на стоки в рекламация се покриват от нас.

ОТКАЗ ОТ ПОРЪЧКА

Всеки клиент, без основания, може да откаже получена от него поръчка в рамките на 14 календарни дни считано от датата на получаване на поръчката, както и в момента на получаването след Прегледа пред куриера. Вашето желание за отказ от поръчка е нужно да се свържете с наш консултант на тел. 0894 551005, като в този случай ще трябва да заплатите транспортните разходи по връщането.
Молим Ви да пазите кореспонденцията си като доказателства в случай на възникнали спорове.

ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ
Всяка една поръчка, направена в онлайн магазин www.zahir.bg , може да бъде заменена или върната в 14 дневен период считано от датата на предаване на куриер към клиент, съгласно Закона за защита на потребителя.
Ако полученият артикул не Ви е по мярка, можете да го замените за същия продукт с друг размер или друг продукт, като са спазени следните условия:
    - Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена, вмирисана).
    - Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
    - Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари при наличие на такива.
    - При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, zahir.bg  запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!
Ние сме съгласни да покрием транспортните разходи, само ако:                                       
    -получената стока явно не съответства на заявената в поръчката;                                 
    -грешка в размера е настъпила по наша винa;                                                               
    -продуктът има дефект или някаква част от поръчката липсва;

ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ

Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка, моля да се свържете с нас на телефон 0894 551005 , за да уточним подробностите по замяната .
    - НЕ връщайте сами по куриер артикулите, които желаете да замените, без да сте ни уведомили.
    - Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност разликата в цената ще бъде запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване.
    -След като получим пратката и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.
Стойността на куриерските услуги в двете посоки при размяна е за сметка на Клиента.
Поръчки доставени с „Безплатна доставка” не могат да бъдат върнати отново с безплатна доставка. Клиентът е нужно да заплати предварително куриерската такса.
 
ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ

   Ако желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката свържете се с наш сътрудник ана тел.0894 551005 като посочите
    - номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител).
    - причина за връщане.
    - посочете, че желаете изцяло възстановяване на сумата от наша страна .
Разходите по транспорта (куриерски такси) на върната поръчка се поемат от Вас и е необходимо да ни върнете поръчката с опцията Преглед. След като получим пратката ще се свържем с Вас, за да потвърдим получаването й, както и че стоката е в запазен вид, който позволява да я приемем обратно.
НЕ връщайте сами по куриер артикулите, които искате да върнете, преди да сте се свързали с нас.
В раздел ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА са описани условията, на които да отговаря върнатата стока. Ако  артикула не отговаря на тези изисквания,  zahir.bg  си  запазва правото да върне стоката на клиента без предупреждение!
 
ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
След като получим обратно върнатата от Вас стока и се уверим, че тя е в запазен вид , ние ще възстановим сумата отново с наложен платеж към вас.

Приятно пазаруване!



При възникване на спор, който не може да бъде решен съвместно с ББ-Тийм ЕООД, може да използвате сайта ОРС

×
×
×
×

Безплатна доставка

За всички поръчки над 100 лв.

Безплатна доставка

За всички поръчки над 100 лв.

 

Срок на доставка до 24ч.

×

Срок на доставка до 24ч.

Продукта подлежи на връщане и подмяна

Срок на доставка до 24ч.

Продуктът подлежи на връщане и подмяна

Безплатен подарък

×

Безплатен подарък

За всяка направена поръчка

Безплатен подарък

За всяка направена поръчка 

×